Stanowisko ds. obsługi klienta w Zagrodzie Inicjatyw Twórczych
Zapraszamy do zapoznania się z nową ofertą pracy w Swołowie - stolicy Krainy w Kratę. Obecnie trwa nabór na Stanowisko ds. obsługi klienta w Zagrodzie Inicjatyw Twórczych.
Miejsce pracy: 76-200 Swołowo 5 (gmina Słupsk), woj. pomorskie
Godziny pracy: 7:30-15:30
Forma zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony
Wymiar czasu pracy: cały etat
Pracodawca: Centrum Kultury i Biblioteka Publiczna Gminy Redzikowo
Zakres obowiązków:
- bieżąca obsługa gości Zagrody Inicjatyw Twórczych, dbałość o relacje z klientami;
- koordynacja działalności kawiarni w Zagrodzie Inicjatyw Twórczych, pozyskiwanie i obsługa klientów. Dbanie o zaopatrzenie w towary, przygotowanie grafiku pracy dla pracowników kawiarni;
- przygotowywanie i dbałość o ciągłość oferty gastronomicznej kawiarni;
- obsługa gości kawiarni;
- zapewnienie sprawnego funkcjonowania kawiarni w sezonie turystycznym i podczas wydarzeń;
- prowadzenie dokumentacji merytoryczno-finansowej na potrzeby kawiarni w szczególności inwentaryzacja stanu rzeczowego;
- obsługa rezerwacji noclegów w Zagrodzie Inicjatyw Twórczych, w tym prowadzenie dokumentacji recepcyjnej;
- prowadzenie kalendarza wydarzeń, dbałość o harmonogram pracy Zagrody Inicjatyw Twórczych;
- odpowiedzialność za zaopatrzenie obiektu. Zamawianie środków niezbędnych do stałej obsługi gości noclegowych;
- inwentaryzacja sprzętu (prowadzenie ogólnodostępnej ewidencji, posiadanie wiedzy o aktualnym stanie dostępnych sprzętów, ich stan, lokalizacja w obiekcie, itp.);
- dbałość o zapewnienie gotowości pokojów i przestrzeni Zagrody Inicjatyw Twórczych przed przyjazdem gości;
- wykorzystanie powierzonych zasobów zgodnie z przeznaczeniem i zachowaniem obowiązujących przepisów;
- kontrola stanu sanitarnego obiektu, w tym codzienny obchód obiektu oraz sprawdzenie czystości pokojów i sal przed wydaniem ich do dyspozycji gości;
- współtworzenie, organizacja imprez turystycznych i wydarzeń kulturalnych.
Wymagania:
- niezbędne doświadczenie w pracy w gastronomii (restauracja, kawiarnia, pub, inne);
- mile widziane doświadczenie w kierowaniu pracami kawiarni lub innego punktu gastronomicznego;
- mile widziane doświadczenie w pracy w recepcji i przy systemie rezerwacji;
- mile widziane doświadczenie w pracy przy obsłudze klienta;
- znajomość obsługi komputera;
- prawo jazdy kat. B;
- język angielski – poziom B1 i wyżej.
Miejsce i termin składania ofert:
Osoby zainteresowane zachęcamy do składania CV do dnia 26 stycznia 2024 r., do godz. 14.30 w siedzibie Centrum Kultury, ul. Główna 65, 76-200 Głobino. Zeskanowane dokumenty można również przesłać na adres: wpisując w temacie wiadomości – Rekrutacja Stanowisko ds. obsługi klienta.